SPRING!!!!

I torsdags så var jag och Amanda i stallet hos Maktman:) Vi frågade om vi fick sluta tidigare och det fick vi, så vi köpte kakor och mjölk innan vi åkte :D När vi kom fram så fixade vi allt och det gick bra. Sen tog vi in Maccis och borstade bort något som inta fanns :)

Maktman och hans extemt sexiga grimma :D
Vi tog på han repgrimman och gick ner till ridhuset. I ridhuset skrittade jag runt där och styrde så som det går xD
Amanda skrittade oxå lite på han :)
När vi kom upp och hade ställt ut han i hagen hade vi jättebråttom till busen så vi sprang. När vi kom till busshållsplatsen så fick jag sms av Nicole att vi kunde låna Mercan om vi ville så vi gick tbx xD
När vi kom till stallet så var Mersans med ryttare där. Vi bestämmde att amanda och jag skulle rida lite innan henne :) Det gick jätte bra och jag gjorde två galoppombyten :D När vi skulle till bussen igen halkade Amanda och rulade på marken xD Hon blev jätte lerig och Då rullade hon i snö oxå. Jag tror det såg lite roligt ut med en människa som var lerig och en som var hårig xD (orkade inte byta byxor så jag red i mina rosa byxor xD )
Det var våran torsdag :)
När jag kommer hem igen så skriver jag om de andra händelserna i veckan :D
Go och glad kexchoklad :D
//Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0