Hero of war

Idag var jag på Konser:) Bästa!!
Ska lägga ut video på youtube :P och bild här om jag tog någon xD
Rise against
Första förbandet sög apa, Andra förbandet hade en as läskig basist O.O han såg ut som en anka xD Sen när Rise against gick ut på sen fick typ alla damp och skrek som fan, hör fortfarande typ ingetxD Var nästan längst fram men blev puttad en bit bak. Men var ändå ganska långt fram :P En tjej skulle vifta med håret hela tiden -.- Och fixa med det så hon "slängde" sit hår i mitt ansikte. Jag ba: INGEN KOLLAR HUR DIT HÅR SER UT! SÅ SLUTA FIXA DET I MITT ANSIKT! Nej det sa jag inte men jag tänkte det xD
Nu ska jag sova :D

//Hanna


Kommentarer
Postat av: Sossu's - Icelandichorse & Photo

Sv: Man tackar! :)

2011-04-14 @ 13:06:27
URL: http://sossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0