Våran dag :D :D :D :D :D

För att pigga upp oss på morgon så tog vi en cider och en burn xD + chips xD Dagen slutade inte så bra igår... xD

Efter våran "frukost" gick vi ner för att kolla på tv och ringa till proen. Människan var inte hemma så vi gick ner till stallet. När amanda tog in Cissi från hagen så såg det ut såhär...

Hon blev jagad av jojje och fick galoppera till stallet för att inte dö.xD
När vi hade tagit av täckerna och fixat med Cissi så började vi rida.

Vi skrittade bådatvå på henne och det gick bra:) Men jag fick hoppa av när cissi skulle gå i djupsnö D: Amanda red och jag gick.

Sen ville Cissi hoppa lite


Och Amanda "hoppade av" xD

Sen red vi båda ett tag tills vi kom en bit bort. Amanda hoppad av för att fota lite när jag red och det blev några bra och några dåliga bilder :P Amanda tyckte det var kul att fota Cissi hovar och därför har jag nu många bilder på hennes hovar xD
En bild på Cissi

Själv tycker jag den är väldigt fin :)
Efter att jag hade ridit så bytte vi och Cissi blev hyper x)

Vi red båda på hemvägen och då var hon cp hyper xD så Hon skenade lite och sen så ramlade jag nästan av och drog med Amanda xD För att Cissi inte skulle skena ut på vägen som skulle komma lät vi henne galoppera i ca ½ meter snö xD det tyckte jag var väldigt kul så mina tänder var iskalla efter det xD Amandas med xD Sen skrittade vi hem. Vi mockade lite och fixade nu halm :)


Efter det så åkte jag hem och Amanda åkte till sin Mor :P

En LÄCKER bild xD

//Hanna o Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0