Cissi!!

Nu e det alltså bara Amanda som skriver :P
Jag ville skriva lite om min älskade foderhäst Cissi :D
Hon e ett svart halvblod :P Hon e 28 år gammal O.O Men det märks verkligen inte på henne xD
Hon e hyper typ hela tiden xD Hon har bockat några gånger, stegrat en gång och skenar typ hela tiden xD Som idag tex xD Då skenade/galopperade hon med både mig och Hanna på ryggen i typ en halvmeters djup snö xD
Jag rider henne med en grimma som jag satt fast 2 tyglar på (som ni ser på bilden) x) Anledningen till det är dels för att hon inte behöver träns eftersom hon lyssnar så bra bara med grimma. Andra anledningen är att jag är så anti bett som man kan vara O.o
Dessutom e hon så mjuk så jag behöver inte ha sadel heller :D
Älskar dig Cissi <333 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0